Tegenwoordig kun je bijna overal je reis boeken. Via internet, maar ook bij de Makro en het Kruidvat en gisteren zag ik zelfs reizen in het foldertje van Vögele. Ideaal voor veel mensen die maar weinig tijd hebben. Voor veel klanten is het wel jammer dat het internet niet terug praat als je een vraag hebt, want ja wat moet je doen als je erachter komt dat de door jou doorgegeven naam niet juist is. Of als je toch nog je bagage wilt bijboeken of je ontbijtje in het hotel. Veel van onze klanten blijken toch nog heel veel vragen te hebben na het boeken van een reis over het visum dat je nodig hebt voor Turkije, over het feit dat ze eigenlijk op Schiphol dat hele eind niet meer kunnen lopen naar de gate en ga zo maar door.

En dan kom je toch weer uit bij je vertrouwde reisburo, waar de medewerksters de ervaring hebben met dit soort vragen. Die zelf regelmatig reizen en precies weten hoe dit allemaal in zijn werk gaat, maar die je ook meer kunnen vertellen over de bestemming die je hebt uitgekozen en of die wel geschikt is. Op het internet hoor je dit niet en zie je altijd maar alleen die goedkope reis, maar is die eigenlijk wel zo geschikt voor je? En misschien kan die transfer wel korter? Of misschien is een andere accommodatie wel veel leuker voor dezelfde prijs?

Wij kunnen u hierbij helpen en hebben een antwoord op (bijna) al uw vragen. De medewerksters van Dolfijn Reisburo hebben veel bestemmingen gezien en daardoor is hun kennis groot. Dit betekent dat wij u helpen met uw visumaanvraag voor Turkije, de rolstoelbegeleiding op de luchthaven, de privé transfer op uw bestemming, het boeken van excursies en autohuur en ga zo maar door. Het team van Dolfijn Reisburo zal u daarom altijd bijstaan met de voorbereidingen voor uw reis, als er onverhoopt problemen zijn op de bestemming of als u weer terug bent in Nederland na uw vakantie.

teamfoto